Dokonujemy diagnozy oraz prowadzimy terapię logopedyczną w obrębie następujących zaburzeń mowy oraz komunikacji:
Ponadto:
Wczesna interwencja logopedyczna
Terapia karmienia
Nauka Czytania Metodą Symultaniczo-Sekwencyjną prof. dr hab. Jagody Cieszyńskiej
Diagnoza logopedyczna |
90 zł |
Terapia logopedyczna |
60 zł/ 55min. |
Terapia logopedyczna z dojazdem |
cena ustalana indywidualnie |
Indywidualny program terapii |
180 zł |
Wydanie opinii logopedycznej |
40 zł |
Individual lesson of polish language |
60 zł/ 55min. |
Diagnoza Centralnych Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego APD |
|
Diagnoza wstępna dzieci młodsze 4-5 lat |
150 zł |
Diagnoza wstępna dzieci starsze – powyżej 6 lat |
200 zł |
Diagnoza kontrolna |
100 zł |
Terapia Neuroflow poprzedzona jest diagnozą w naszym gabinecie należącym do certyfikowanego ośrodka terapeutycznego Neuroflow.
Diagnoza i terapia skierowana jest dla dzieci od 4 roku życia z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
Zaburzenia przetwarzania słuchowego (APD – auditory processing disorder) to nieprawidłowości w przetwarzaniu słuchowym na poziomie neuronalnym. Zaburzenia przetwarzania słuchowego nie stanowią odrębnej jednostki chorobowej, ale są zespołem objawów wynikających z różnego typu zaburzeń w obrębie ośrodkowej części układu słuchowego i występują pomimo prawidłowej czułości słuchu.
Zaburzenia przetwarzania słuchowego często współwystępują z dysleksją, ADHD, SLI (specyficznymi zaburzeniami rozwoju językowego), opóźnionym rozwojem mowy, autyzmem, Zespołem Aspergera.
Objawy, jakie zaobserwować można u dzieci z APD, to:
Diagnozę zaburzeń przetwarzania słuchowego można przeprowadzić w oparciu o platformę diagnostyczno-terapeutyczną Neuroflow.
TERAPIA NEUROFLOW
Pierwszy w Polsce interaktywny trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz dzieci z grupy ryzyka tych zaburzeń od 4 roku życia. Trening Neuroflow prowadzony jest on-line w domu pacjenta pod kontrolą rodzica lub w gabinecie terapeuty.
Trening słuchowy Neuroflow® wymaga od dziecka skupienia uwagi, tak aby jak najlepiej odpowiadało na stawiane przed nim zadania. Stopień trudności zadań jest dostosowywany do możliwości dziecka i zmienia się w sposób adaptacyjny, co oznacza, że gdy dziecko odpowiada prawidłowo, system utrudnia mu zadanie, a gdy odpowiada nieprawidłowo – ułatwia.
Założenia treningu Neuroflow: